tisdag 27 oktober 2009

Tallrikshylla från Nordal

Åh vad jag längtar tills vi köper hus sen i framtiden. Jag har så mycket saker som jag inte kan ha framme ännu, eftersom vi inte bor sådär jätte stort nu. Har bla massa möbler hemma hos mor och far i Sverige, som ska renoveras och shabbas sedan. I den högen finns bord, stolar, vita järnsängar, gammal kökssoffa, stor pigtittare, fönster mm. Men det som jag längtar allra mest efter att få sätta upp sen i ett hus, det är ändå min tallrikshylla. Den är från Nordal, (det är den som är på bilden) och jag tycker den är så vacker.

Älsklingen och jag sitter framför tvn och myser med massa tända ljus. Ibland är det så skönt när det inte står så mycket på att göra listan, när man bara kan vara och ta det lugnt.

Natti Natti.

1 kommentar:

  1. Hej Camilla! Tack för dina rara ord inne hos mig! :) Förstår att du längtar efter att få ha framme alla fina saker du har, det lät som det finns en massa härliga gamla saker i dina gömmor! Visst längtar man efter julen! Många kramar Emma

    SvaraRadera