tisdag 27 oktober 2009

Längtar till Jul!

Hej allesammans. Idag har jag städat och fixat hemma, och ändrat om lite. Sällan man har sånna da´r:). Har hunnit med att läsa mina nya jultidningar också, åh vad jag längtar till Jul. Det är ju den här tiden nu också som är så kul och mysig, när man planerar och förbereder inför Julen. Man vill ju göra så mycket. Jag har i alla fall bestämt att det blir en helvit jul hemma. Förkylningen börjar släppa och jag börjar känna mig som vanligt igen, men behöver nog ett par lugna dagar till innan jag är på topp igen. Snart ska jag gå och möta min sambo, det är storhandling idag. Sen blir det middag och kanske en liten kort promenad. Men först ville jag visa Er hur det blev hemma idag.

Min andra nya ljusslinga hamnade i den lilla nätskåpet, och det lyser så fint. Den stora vita brickan hittade jag på loppis i somras, den får stå på bordet nu med en rosgömma, ett litet hus, och så några doftpåsar, för att inte glömma murgrönan i nya loppisfyndet.

Mina älskade änglavingar sitter på väggen och är så söta. En av mina kransar, faktiskt den jag gjorde idag, får hänga här också.

Nya ljusstakarna från helgens loppis används nu flitigt på kvällarna.

Köket fick sig ett litet uppsving. En vacker duk jag fått av mamma, har jag satt som skynke på kökshyllan. Lanllig stämning, precis som jag vill ha det.

Kransen jag gjorde igår, får sitta på köksgardinen. Mysig detalj.

Tack Till Er ALLA för de fina kommentarerna jag får, blir jätte glad.

Kramar Camilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar