tisdag 14 februari 2012

Lycka ♥


Idag känner jag sån lycka ♥ För många saker. För att dessa underbara Tine K ljuslyktor kom i ett paket på posten idag och nu pryder vårt matsalsbord. Älskar dem redan! För att jag har en helt fantastisk make som jag älskar över allt på hela denna jord plus att han just nu står i köket och lagar alla hjärtans dag middag åt oss:). För att det här blir ett helt underbart år. För att min familj mår bra och har hälsan. För att vi får middagsgäster två dagar på raken nu onsdag torsdag som är såååå kul. För att jag har ett bra jobb där jag utvecklas och klättrar på karriärsstegen. För att jag har förmågan att känna lycka och glädje ♥ Finns så många människor där ute, som har det svårt, tänker på dem!

Glad alla hjärtans dag kära ni ♥


5 kommentarer:

  1. Jättefina ljuslyktor!! :)

    Ha en underbar kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Glad alla hjärtans dag på dig själv! Ljuslyktorna är verkligen underbara och pastellfärgerna gör dem väldigt våriga. Hoppas ni fick en trevlig kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Fna lyktor! Hoppas din dag va kanon igår, kraaaaam

    SvaraRadera
  4. Høres kjempekoselig ut,flink mann du har som lager middag til deg:)
    Nydelige lysglass!
    Ønsker deg en flott dag:)
    Klem Caroline

    SvaraRadera
  5. visst är det skönt när livet flyter och man får känna lycka.
    Just det livet handlar om.
    Små stunder av lycka ;)

    Kram Anna Lena
    Förresten, har ju inte varit ute och läst på ett tag, men fin header du skaffat dig :)

    SvaraRadera