söndag 12 februari 2012

Älskade lilla mamma


Vilket strålande väder alla fina mammor fick idag på sin dag ♥
Det är vår i luften och hjärtat är fyllt av lycka. Dessutom kom nyss min älskling hem efter att ha sovit borta hos vänner inatt, så dagen kan knappast bli bättre.

Idag vill jag ge en enorm bukett blommor till min snälla, varma, omtänksamma, underbara och roliga mamma på morsdag som det är här i Norge idag. Du är min alla bästa vän och jag älskar dig!

Om jag var hemma hos mina föräldrar idag, skulle jag först ge mamma en skön fotmassage som hon älskar. Sedan skulle jag baka den godaste glutenfria kakan i världen, och så skulle jag laga hennes favoritmat och såklart ta hand om all disk och plock efteråt. Sedan skulle jag hyra hennes favoritfilmer, och se dem tillsammans med henne och ha myskväll! Åhh, nästa gång jag träffar min lilla mamma, ska jag ha en sån dag med henne, för inte tusan ska väl de finaste människorna i världen, våra mammor, bara bli uppvaktade en dag om året? Den lilla burken med rosor, fick vi av mamma och pappa med praliner i på vårt bröllop. Den är så fin och sprider lite härlig vårstämning på köksbordet!

Och så tänker jag lite extra på alla andra mammor i min närhet, svärmor, mormor, farmor och mina systrar som också dem är små mammor ♥

Njut av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar