söndag 19 februari 2012

Breathtaking

Dagens andra inlägg, det händer inte ofta. Här har jag spenderat sista timmen. Det kändes nästan overkligt. Efter två timmars jobb i trädgården, var det dags för premiärkaffen på terassen i solen. Det var himmelskt! Jag tog med Leilas kakbok och kollade på recept till min födelsedag som närmar sig med stormsteg, snacka om livsnjutning.


Efter kaffet blev det ännu mera jobb. Jag har skyfflat bort all snö på hela terassen. Det tog en timme och en hel del mjölksyra innan terassen var snöfri. Nu är våren här på riktigt.

Ha en fin söndag!


1 kommentar:

  1. Ja solen har strålat här med, såå underbart!! Man blir så pigg, glad och det riktigt spritter i kroppen :-) Och att solen värmer, det är så härligt så det är inte sant! Jag riktigt längtar efter när takdroppet sätter fart och jag får sitta ute på altanen i vårsolen med en bra tidning, fika och en filt på benen och njuta in våren och vårsolen för första gången på det här stället :-)

    Va underbart du ser ut att ha haft det! Verkligen njutit fullt ut!

    Kram

    SvaraRadera