lördag 19 november 2011

Julen smyger sig fram i huset...


Rött och vitt i vårt hus<3


Hej på er.

Satt mig just ner här på kontoret. Klockan är tolv på natten och jag känner hur kroppen är helt slut. Vi kom nämligen precis hem efter en "mer än 2 timmars" promenad. Jösses så trött man kan bli. Men man somnar så gott och det är så bra för både kropp och själ.

Idag har varit en sån där härlig dag där man får gjort massor. Sovmorgon, goda vänner på middag, julpyssel och promenad. Underbart!! Den underbara hyacintgruppen fick vi av dem idag, så söt och mitt i prick, thihi:).



Nu har jag verkligen kommit långt med julpyntningen. För er som undrar om jag är skvatt galen, nej då men det är så att jag ska pynta allt redan till första advent i år, då jag ska vara bortrest en vecka i början på december. Det är så kul att jag inte kan stoppa. Ska fortsätta i morgon och ta bilder i ljuset på dagen. Men tog lite bilder nu på kvällen, en liten sneak peak tills i morgon. Hoppas ni tittar in då:).

God natt!!

2 kommentarer:

  1. Men åh va fint! Jag vill också kunna julpynta, men vi är fullt uppe i en renovering, så kommer nog inte bli så mycket av det i år:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va fint! Jag kommer också köra på en röd å vit jul härhemma, känns så mysigt :-) Jag ska också börja pynta i veckan som kommer, lite har ju redan förstå kommit upp, men i veckan ska det bli ännu tjusigare med julgardiner, julstjärnor och ljusstakar och allt sånt fint :-)

    Ska bli roligt att se fler bilder från dig sen!

    Ha nu en riktigt skön söndag :-)

    SvaraRadera