fredag 18 februari 2011

Vackrare än vackrast ♥



Ingen har väl kunnat undgå Rörstrands vackra serie Swedish grace, ros. Jag köpte på mig temuggar i julas och har nu börjat min samling. Jag älskar den ljus rosa, pastelliga färgen och jag blir glad när jag dricker ur dem.

Får skynda mig att fylla på serien, har hört att den ska försvinna ganska fort tyvärr.

Här blir det god middag och mys framför tvn ikväll. I morgon viker vi upp ärmarna och börjar packa lite och fortsätter renoveringen. Men det är bara kul. Flytter närmar sig för varje dag som går. Så hoppas jag att jag hinner pussa lite på maken också. Han är min bästa vän i hela världen, han är mitt allt. Tack för att du finns mitt hjärta ♥.

Hoppas vi får lite vår nu, eller hur! Önskar er alla en underbar mysfredag, och en riktigt skön helg.

Kramar Camilla

3 kommentarer:

  1. Åh dom är ju så fina!

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Parabéns,pela casa.É linda,bem diferente do que temos por aqui.

    SvaraRadera
  3. Ja dom var ju bara så lovely....Önskar dej en härlig dag varm kram Rita ♥

    SvaraRadera