tisdag 19 oktober 2010

Ljuslykta & Ljung ♥



Idag fick en vacker Ljung följa med hem till oss. Den fina lyktan likaså. Blev så fint och mysigt i hallkroken tycker jag.

Idag hände något jag aldrig trodde skulle hända mig. Jag var på syntest, för sista tiden har mitt huvud värkt och jag har haft problem med synen. Tror ni inte att jag idag blev ägare till ett par glasögon, mina första briller någonsin. Har aldrig i hela mitt liv haft synfel, men tydligen så har jag det nu. Ett par lila, snygga och moderiktiga blev det, som gjorde mina blå ögon ännu mer blå. Vill ni se mig i dem senare kanske? Känner mig som ett barn som får sina första briller, både nervös och glad. Det bästa är ju att jag kommer se så mycket bättre och lättare utan att få ont.

Nu är det mys med mannen i soffan framför tvn. Är lite trött idag, det är jobbigt att vara på jobbet kl 07 på morgonen, och sen går det i ett tills det är dags att gå hem.

Tänkte lägga ut receptet på pizzabotten utan kolhydrater här i veckan, så titta snart in igen.

Ha en fantastisk kväll!


2 kommentarer:

  1. ad fint det blev med lyktan och ljungen.Vad skönt att du fick reda på var huvudvärken kommer av.Hoppas att du visar dina fina glasögon.Ha en fin onsdag söta du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.

    Så fint du fixat det med lite ljung och ljus:)

    Vad skönt att få slippa huvudvärken. Jag har oxå glasögon, haft lääänge. Har två som jag byter mellan, ett par med svarta bågar och ett par neutrala.

    Ha en mysig kväll.
    Kram Kristina

    SvaraRadera