lördag 6 mars 2010

Namnsdagspresent av mamma och pappa

Hej på er. Så här sent har jag aldrig bloggat förut tror jag, men nån gång ska ju bli den första. Nu har jag haft mina kära föräldrar här i Oslo sen i torsdags och vi myser för fullt. Vi har ätit god mat, druckit lite gott vin, och pratat massa, som är sådär skönt att göra när man inte setts på en stund. I morgon åker de hem igen. Idag har vi gått på Karl Johan, och mamma och pappa ville köpa en liten present, eftersom jag har namnsdag i morgon.

Vi var i en liten blomster och inredningsbutik, som ägs av en dansk, med bara danska märken, precis som jag älskar. Fick då detta av mina söta föräldrar.



Två vaser, gamla kakformar eller musslor kanske de också kallas, och så en liten hjärta på tråd som jag älskar. Är jätte förtjust i fattigmanssilver vaserna, ska ha sommarblommor i, i sommar.



Nu får ni alla sova gott. Jag kommer blogga i morgon också, har lite nytt att visa er. Tack för alla fina kommentarer ni lämnar här hos mig. Ni värmer mitt hjärta.

Ps. Skymtar ni lite av mig i vaserna på bilderna?:).

Stor kram till er.

2 kommentarer:

  1. Gomorron!Vad mysigt att ha mammsen ch pappsen på besök.Härligt.vad underbart ni har haft det.Vad fina presenter du har fått .Hur söta och gulliga som helst.Så fint med fattigmanssilver,guliga musslor och så en gullig hjärtan på tråd.Bara älskar dom blommorna.Så söta.Ha nu en skön söndag gulliga du .Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.

    Grattis på namnsdagen dårå:) Vilka fina saker du fått. Vaserna gillade jag verkligen, helt i min smak. Fint med ♥ på tråd, min favorit här hemma tror jag:). Förresten, din silverbricka ser precis ut som en av mina, hihi.

    Ha en underbar dag.
    Kram Kristina♥

    SvaraRadera