fredag 22 januari 2010

Helgmys


Äntligen är det helg!
Solens strålar har varit starka idag och det gör en på så bra humör, håller ni med mig? Vill önska alla en underbar helg med massa mys och värme. Här håller vi oss hemma och bara njuter av kvalitetstid med varandra. Blir ev lite loppis.

Vi hörs igen till veckan. Ta hand om varandra. Kramar Camilla

Ps. Tack för fina svar igår på hur man skal förvara sina ägg. Jag fortsätter nog så som jag gjorde innan, som ni också skrev, att ha de i kylen, och hellre ha lök och annat i min lilla korg ♥

9 kommentarer:

  1. en hälsning om en bra helg
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.

    Så fint du har pyntat brickan:). Förresten den där äggkorgen var ju jättefin.

    Önskar dig en underbar helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Vackert!!!!! Trevlig helg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Vackert du har fixat brickan.Ha nu en härlig helg vännen.Varmkram Rita♥

    SvaraRadera
  5. Kikar in och önskar Trvlig Helg!!
    Har ni haft sol...vad härligt;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej Camilla! Vad roligt att ni också ska gifta er! Grattis! :) Vi ska gifta oss om tre veckor! Vi kommer också att ha ett mindre bröllop, familje-middag efter vigseln på fredagen och kompis-middag på lördagen, kanske en stor sommarfest när det börjar bli varmt ute.
    Lycka till så mkt med all planering, blir roligt att se bilder från ert bröllop sedan! :)
    Många varma kramar Emma

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag hittade hit av en slump och har blivit förälskad! Vilken fin blogg du har! Och så fint ni har det i hemmet! Har lagt din blogg i min favoritlista och kommer återvända hit mååånga gånger!

    SvaraRadera
  8. Tittar in och bara njuter av alla vackra bilder du bjuder på! Hoppas ni har haft en härlig helg. Kram Anna ♥

    SvaraRadera
  9. Tittar in för första gången och ville bara säga vilken ljuvlig blogg du har..
    Samt önska dig en bra vecka!!
    Mvh Cecilia

    SvaraRadera