onsdag 2 maj 2012

Någon som har dessa krukor från Kid interiør??


Hej hej!

Idag tänkte jag höra med er norska läsare, om ni kan hjälpa mig. För ett par år sedan, sålde Kid interiør dessa läckra utekrukor. Jag spanade in dem många gånger, men vi bodde så trångt då, och hade inte någon trädgård så det blev aldrig något köp:(. Nu ångrar jag mig och gör vad som helst för ett par sådana, eller fler.

Finns det någon som var smart och köpte dessa då, men som tröttnat och vill sälja till lilla mig????

Jag hade planer om att köpa de som liknar dessa, från House doctor, men de är ju så dyra:(.

Hoppas någon kan hjälpa mig ♥

Annars hoppas jag ni alla njuter av denna fina dag!

(Bilden lånade jag här)

4 kommentarer:

  1. Ni har såå otroligt fint hemma hos er..:) Vilket hus..lovley!!!

    Jg har faktiskt en sån, men bara en. Fick den va min kära dotter Amanda <3 Dom är jättefina, hoppas verkligen det är någon snäll själ som kan hjäkpa dig..:)

    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hei :)
    Ingen problem at du bruker bildene ;)
    Men eg må advare deg om at de ikkje er egna til utebruk! Mine rustet første dagen, så eg trur ikkje du klarer å finne dei fra Kid i så bra stand... Bildet er tatt før det begynte å regne første dagen eg hadde de, men eg liker de rusta og, så det er greit for min del ;) Lykke til! Håper du finner :) Hilsen Grete

    SvaraRadera
  3. Jeg har 2, og må kaste meg på dette med rust. De holder seg ikke utendørs. Men tilsvarende, og dyrere finnes på House Doctor. Mulig de er av bedre kvalitet.

    Evy

    SvaraRadera
  4. Jeg har ett par av de, også mine rustet. De holder seg ikke utendørs. Et tips er House Doctor, de ser nesten helt like ut. Er dyrere, men mulig mer holdbare.

    SvaraRadera