torsdag 12 april 2012

Min lilla skatt


Hej på er.

Då står helgen inför dörren i morgon igen, torsdag är veckans bästa dag tycker jag. En vacker blomsterbukett är inköpt och står så vacker i matsalen som alltid inför helgen. Min lillasyster är ju här på besök i Norge, stannar många dagar ♥ Och jag måste bara ha dagens baby här på bloggen under tiden de är här, för en ljuvligare liten dam har jag aldrig skådat! Håll tillgodo, så hörs vi i morgon igen.

Det här är kärlek 





Ps. Jag har fått så många roliga mail idag, svar på saker som jag gått och väntat på, så jag är såååå glad. Berättar mer om detta när det sker lite mer, det har med inredning och saker att göra, så det rör sig om värdsliga saker, men något som gör mig glad:).

Ha en jätte trevlig torsdagskväll. Här sover just nu bebis och lillasyster middag, och maken kommer snart hem från jobbet. Sen blir det god middag och mys resten av kvällen ♥

6 kommentarer:

  1. Du har alltid så vakkert pyntet med blomster hjem! Søt baby :)
    Sjekk ut min nye blogg!
    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Härliga unge! Min lillkille älskar också att åka korg :)han klättrr i och ur och i och ur och verkar aldrig tröttna. Drar han iväg själv hittar man honom i leksakskorgen nerknölad en stund senare, hihihi :) så gulligt! Spännande med glädjebesked, det vill vi höra om så klart!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så ljuvliga kort, det var en charmig baby.... så socker söt=)

    Ha en fin fredag/Kram Lussan

    SvaraRadera
  4. Det var en riktig söting.:-) Stina

    SvaraRadera
  5. En fin blombukett och en söt bebis, kan inte bli bättre! :)

    SvaraRadera
  6. Duktig du är på att fota barn! Alltid så svårt att "fånga" dom, men du lyckas verkligen! Njuuut av tiden med din syster!
    Kram Anna Lena

    SvaraRadera