lördag 28 april 2012

Försmak av sommaren


Hej på er!

Tänk, idag får vi en försmak av sommaren. Solen har skinit sedan tidigt i morse, och det är ritktigt varmt och skönt. Här hemma går det i pyssel och don. Boden har grundats och ska snart målas vit! 

Solen flödar i köket, ljuvligt!


Emellanåt tar jag mig en liten virk-paus och virkar lite på mitt lilla projekt:)


Min krukros har vuxit sig enorm, var tvungen att sätta i en båge. Om en stund kan jag plantera den ute:).




Hoppas ni har en underbar Lördag!


5 kommentarer:

  1. Härligt att solen tittar fram hos er, här började det så bra med solsken på morgonen, men nu kom en regnskvätt.
    Vad virkar du för fint? Visst var det inte svårt att lära sig :)

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Godmorgon denna härliga söndag!!! Önskar er en fin dag!!!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt du har det hemma, man blir alldeles lyrisk. Du har tagit så fina bilder också. Du har verkligen sinne för inredning. Härligt att det är sol hos er. Här är det lite mulet

    Ha en fin söndag
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen.
    Å sommar, vill ha NU! Här är det dock kanonväder idag, solen skiner men det blåser endel. Inte för jag klagar:)
    Må gott.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Man blir så glad när solen och värmen letar sig fram. Blir lite lätt lurad att det redan är sommar =)
    Hoppas du haft en trevlig helg i det sköna vädret.
    Kram Annica

    SvaraRadera