måndag 19 mars 2012

Ny hobby?


Hej på er!

Är det något jag önskar att jag kunde, så är det att virka och sticka (hekle & strikke). Gjorde det mycket som liten, men sen försvann intresset. Men nu är jag sååå sugen på att sätta igång på riktigt.

I veckan kommer min kära svärmor, och ska hjälpa mig att komma igång. Åh det ska bli sååå kul.

Jag tänker mig i framtiden att jag ska göra massa fint, tex de söta skorna till mina små syskonbarn tex. Men mitt första försök blir nog en filt/heklet teppe till soffan:).

Det här kanske blir min nya stora hobby?

Virkar/hekler ni?

Först blir det väl att inhandla lite garner, i pastellfärger såklart:).
 

Kram Camilla

4 kommentarer:

  1. Eller till egna barn? :)

    SvaraRadera
  2. Ja, såklart till mina egna kommande små bebisar när den tiden kommer ♥ Men till dess kan jag skämma bort systrarnas små sessor:).

    SvaraRadera
  3. Jaa och det är såå kul. Jag virkar bla. babyconverse, små filtar, bakelser och tårtor och djur mm.
    Lycka till!

    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Jisses, så söta tossor!!!! Kram Kate

    SvaraRadera