onsdag 1 februari 2012

Rosor & tvålpump

Hej på er. 

Det här med att blogga är så roligt. Vi hjälper varandra och det är som en egen lite värld med nya vänner!

En av mina favoritbloggar, som jag läst varje dag i flera år är Siljes blogg. Hon efterlyste ett tallriksställ förra veckan. Och jag hade just det hon sökte, och hade planer på att sälja det. Mycket riktigt, nu har hon köpt det och det är på väg i ett paket hem till henne. Vilken tur att vi kan hjälpa varandra, eller hur? 


Var inne på Siljes blogg igår, och blev så inspirerad. Så med risk för att verka som en härmapa, var jag bara tvungen att köpa det här underbara setet med tvålpump och glas. Det brukar vara så dyrt, men det här kostade 99 kr på Nille (den butiken finns tyvärr inte i Sverige). De är i glas med ett vackers mönster. Väl värt en hundring.


 Men jag använder mitt till köket, till diskborsten och diskmedlet, funkar det också:). En bukett med vackra rosor har inhandlats och pryder köket.


Nu går det mot helg...Igen:).


Den ska spenderas med mina familj, ska snusa bebis och busa med syskonbarnen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar