onsdag 29 februari 2012

Det här med fjärilar...


Svart ram, eller vit ram?


Jag har verkligen snöat in på det här med fjärilar, och dessa tavlor är så vackra och gör mig glad. Jag har gjort ett litet kollage för att se hur det skulle se ut med två stora tavlor bakom soffan, fint eller hur?

Om det inte blir över soffan så gärna någon annanstans.

Vad tycker du om fjärilstavlorna?

En rosbukett på bordet är egentligen det enda man behöver:). Idag blev det en rosa från matbutiken, 20 kr:). 


Njut av dagen!

11 kommentarer:

  1. Bara så fint har du det hemma hos dej.Håller med dej att en bukett blommor betyder bara så mycket.Ha en fin dag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Fjärilstavlor är superfint! De skulle absolut passa hos er!
    Ha en skön onsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Gillar dina fjärilstavlor och insekter är visst
    inne nu! Underbara rosor och det piggar upp sinnena!

    Ha en fin lill-lördag!

    Kram Renate

    SvaraRadera
  4. Butterflies is a great idea, I like it :) My mom always says that flowers are the souls of the house and the kitchen is its heart. Beautiful roses. Pozdrawiam

    SvaraRadera
  5. The butterfly, I like the topic, only the black frame is not good. But of course the point is that, you'll be good for you and your husband get a clue!
    Have a nice day!
    Hugs from Hungary! :)

    SvaraRadera
  6. Hittade nyss hit och kan inte annat än säga - vad fint ni har det hemma!
    Tavlorna passar bra ovanför soffan - hos dig med de vita ramarna! Blir själv lite sugeb på något liknande ovanför vår soffa,
    men hos oss passar det bättre med svarta ramar.

    SvaraRadera
  7. Dom är ju bara såå fina..:)
    Passar så bra tillsammans, kanske ska investera i en till jag med..;)
    Har ju den högra med svart ram redan!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Hhejsan...har du kikat in på fjärilstavlan på min blogg...kanske något du faller för...inlagd nu i feb. Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  9. Vitt såklart =)

    Ha en skön kväll! Anna Lena

    SvaraRadera
  10. Hej vännen!

    Som bekant är jag oxå väldigt förtjust i fjärilar och har köpt 6 stycken prints:)För mig blev det svarta ramar. Tycker det bryter som fint mot allt det vita och ljusa. Sen tycker jag printen i sig kommer fram bättre i dom svarta ramarna, försvinner nästan i vitt, så jag säger svart. Går ju alltid byta om du inte blir nöjd:)

    Ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera