lördag 28 januari 2012

På tallrikshyllan & målarprojekt

Idag har jag målardag. Vår skänk nere, i brun träfärg, blir vit. Det blir väldigt bra. När allt är klart ska jag visa. Där ska också sättas upp nya gardiner och piffas till, för första gången sedan vi flyttade in.

Har ändrat om lite i min stora tallrikshylla uppe i matsalen. En underbar servis från min farmor pryder nu hyllan och kopparna har jag hängt upp, några i alla fall. Det är alltid lika kul att ändra om. Bilderna får även pryda min header en stund:).

 

Nu ska jag fortsätta måla:).

Ha en skön lördag!!

2 kommentarer:

  1. Så fint du gör!
    Önskar dig en fin lördagskväll
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fint du pimpat i din tallrikshylla och de vackra rosorna
    är en bra kontrast mot det vita.

    Hoppas målningen gått bra!

    Ha en fin lördagskväll!

    Helgkram
    Renate

    SvaraRadera