tisdag 10 januari 2012

Ordning & Reda

Puh! Jag gjorde en kraftansträngning idag efter jobbet. Packade ner alla julsaker i lådorna, och i morgon åker allt upp på vinden, tills årets jul närmar sig:). Måste erkänna att det kändes riktigt "lyxigt" att bara kunna ställa ner allt i vardagsrummet nere (där vi än så länge inte uppehåller oss), för att sedan kunna packa ner i kartonger och ordna när lusten faller på, vilket den gjorde idag:). Så, i morgon när vi tagit upp allt på vinden ska där skuras och göras fint, och sättas upp nya gardiner som jag beställt. Visst är dom fina? Det är två stora fönster nere, med utsikt över fjorden. Ska bli så skoj att få ordning där nere.

 

Idag har jag varit på kurs hela dagen, och blivit en aning klokare, så nu är hjärnan lite trötter. Då passar det bra med en bit mat framför tvn och lite pussar och kramar på maken såklart, innan det är dags att nanna kudden.

Tack för alla fina ord förresten. Ni är så goa och rara mot mig!


2 kommentarer:

  1. Vackra gardiner - härligt våriga :-) Är det JOTEX?

    Har fixat nya gardiner till köket jag med, känns uppiggande!

    Förresten så har du något att hämta hos mig, något du är väl värd :-)

    SvaraRadera
  2. Beautiful curtain!Elegant yet cozy...just pretty! :)

    SvaraRadera