lördag 14 maj 2011

Till min samling ♥

Jag har gjort det igen, köpt kaffemuggar. Jag älskar kaffemuggar, och helst med vackra blommor. Köpte de här sötnosarna med tillhörande fat. Tänkte ha dom i köket nere sedan till gäster om de vill koka lite kaffe. Tror att sommarens stora last på loppisar och i butiker blir just koppar och muggar. Men det är så kul. Har en helt underbar vit liten kaffeservis från min farmor jag ska visa er en annan gång.

De här är från Miljögården ♥



Den lilla kannan från Green gate är ny i samlingen ♥





Tack för att du tittade in och kom gärna tillbaka ♥


1 kommentar:

  1. Visst är det nästan sjukt hur många muggar man kan tänka sig att investera i.. hehe. Jag är likadan. Älskar muggar i alla dess former och färger. Och jag är ett stort fan av Green Gate och dess prickar och blommor. Jag har den söta lilla kannan också.

    De rosa muggarna från Miljögården är jättefina!

    Hälsningar Josefin

    SvaraRadera