söndag 13 mars 2011

Macrons, världens sötaste lilla bakverk ♥







Hej sötnosar. Måste rådfråga er om en sak. Har ni lagat macrons någon gång? Är det svårt? Har ni recept, ideer eller tips? Tycker dom ser så underbart söta och goda ut. Just nu sitter jag och planerar min 26 års dag som närmar sig, och då skulle det vara kul att bjuda på något nytt och spännande. Bjuder på lite inspirationsbilder jag hittade här idag, som gör mig glad och som sprider inspiration.

Njut av helgens sista timmar, det gör jag.

3 kommentarer:

  1. Å vilka underbara bilder! Undrar också över recept;) De ser så goda ut!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har aldrig bakat dom...men tror att bloggen Kalasgott har recept. Annars vet jag att bloggen Bli min jäst..har recept. Om du googlar..tror jag även att det finns recept hos Lejla!
    Lycka till!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder du hittat! Själv tycker jag inte det är någon höjdare (för sött) men smaken är ju som baken.
    Hoppas du hittar nåt bra recept om du vill testa på dom :)
    Ha en fortsatt skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera