måndag 14 mars 2011

Angående Gerberakeramiken



Hej på er. Angående Gerberakeramiken, jag beklagar att jag inte informerat vidare om detta, till er som var intresserade. Men vi har haft väldigt mycket att göra nu med flytt osv, så det har inte varit prioritet ett.

Jag har tagit det bestlutet att jag bara säljer keramiken inom Norge. Det blir för mycket styr med tullavgift osv, och jag har inte tid med det nu. Tanken var att så smidigt som möjligt sälja det här för att tömma lägenheten, så har egentligen inte tid att springa på posten och så. Men som sagt, beklagar att jag gett felaktig information.

Det lutar åt att sälja till en antikbutik som säljer använda saker som kommer och hämtar det, men om någon i Oslo är intresserad så kan man bara komma hem och hämta hos mig också det vore ju det allra bästa. Om någon i Oslo, eller i närheten är intresserad, så är det bara att höra av sig.

Kramar Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar