fredag 1 oktober 2010

Min hjärtevän

Hej på er. Oj vad fort den här veckan gick. Redan fredag idag. Mycket beror nog på att det är så hektiskt på jobbet, så man hinner nästan inte tänka på något annat. Nästa vecka är det höstlov på skolan, då blir det lite lugnare tempo på jobbet, och lite skönare helt enkelt. Det ser jag fram emot.

Idag när min kära make kom hem hade han varit hos blomsterhandlaren. Med sig hade han en helt fantastisk höstbukett med eldfärgade rosor, och en jätte vacker kruka i gammeldags stil. Han överraskar mig ofta med blommor min pris, blev så glad. Älskar dig R.





Underbara rosor, ljusstakar och en madonna på min nya zinkbricka.





Nu väntar tända ljus, massa god mat, och så massa pussar och kramar på mannen.

Ha en fantastisk helg.

Stora kramar till er från mig.

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har... Måste kika in i morgon igen när jag har lite mer tid att kika runt.. :)
    Kram Evelina

    SvaraRadera