lördag 16 oktober 2010

Lördagsmys och pizzabak ♥



Hej på er godingar. Lördagen har varit så härlig. Vi har ätit ute med goda vänner. Suttit på cafe, hämtat paket på posten och bara haft det skönt. Nu väntar pizzabak och film. Jag ska laga pizzabotten utan kolhydrater, har hört att detta receptet skal vara helt fantastiskt gott. Om det stämmer ska jag tipsa er om det senare.

På vägen hem stannade vi hos blomsterhandlaren och köpte helgblommor. Jag har så mycket jag vill visa er, men ljuset ikväll är inte det bästa. Så i morgon ska jag ha en bloggdag och visa er massa fina saker. Det ni ser här är ett litet smakprov på det som är nytt. En ljuvlig gerberabukett till stöd för rosa bandet, samt lite andra nyheter på fönsterbrädet. Titta gärna in igen i morgon när det kommer mer bilder. Bloggen är under ombyggning några dagar till, men hoppas ni känner att det går åt det bättre.


Massa varma hälsningar från mig.

Ha en fin kväll!

3 kommentarer:

  1. Underbara lådor. Kika in hos mej, du har något där.
    -Lotta-

    SvaraRadera
  2. Vackra blommor och fina askar.Hoppas att det går bra med bakningen av pizzan.Ha en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga blommor! Dom söta lådorna är jag också sugen på till döttrarnas rum.

    Mvh Amanda

    SvaraRadera