söndag 12 september 2010

Jag längtar efter den, tro det eller ej

Trodde aldrig att jag skulle säga det i september, men jag längtar efter kyla, snö, vinter, mys, jul och hela den delen. Jag är en person som fort tröttnar på saker och ting och att tassa runt och inte ha något nytt att se fram emot, det klarar inte jag. Nu är det JULEN som jag ser fram emot. Vad säger ni, är jag knasig?

Hoppas ni alla haft en skön helg. Jag har verkligen latat mig och det har varit så skönt.


I år tror jag att jag ska ge några av dessa till mig själv i julklapp, de är helt underbara. Lånade bildern från en av mina favorutbutiker Ellis Corner där jag ofta handlar.

Ha en fortsatt skön söndag!

Kramar om.

3 kommentarer:

  1. Vet du , jag börjar med längta så smått. FAst visst är det underbart med riktigt soliga höstdagar..
    Ha en fin vecka
    -Lotta-

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Ville bara kika in och säga att jag har bytt blogg, numera rustik charm:)Där kommer du kunna följa våran renovering av huset bla. Välkommen dit.

    Ha en bra dag.
    Kram Kristina/fd Fru Inredning

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tycker inte att du är knasig!
    Ser själv fram mot julen... inte själv julafton utan pysslet runt jul.
    /Jenny

    SvaraRadera