lördag 14 augusti 2010

Den lilla hallen



Hej sötnosar. Äntligen helg. Den är efterlängtad, för det har varit mycket i veckan. Idag tänkte jag visa lite bilder från vår lilla hall. Den är jätte liten men rymmer det vi behöver. En vit liten matta, ett skoskåp och lite fina tillbehör rikare så gör det inget att den är så liten.


Det lilla bordet är från Marias hus och mina efterlängtade vita träskor köpte jag i en klädlada i somras.


Söt vit trasmatta från Åhlens. Dynorna är från Rusta och är perfekta att ta med sig till sittgruppen utanför på väg ut.


Trälåda från house doctor får agera skolåda.

Önskar er en underbar helg vidare. Tack för alla fina kommentarer. Jag blir otroligt glad. Nu ska jag titta in till er. Dagens höjdpunkt!

*Kramar om*

Camilla

2 kommentarer:

  1. Hallen/tamburen/entrén är hela hemmets visitkort och din hall är verkligen inbjudande med sina skira färger...

    Kramis vännen!
    Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken fin ny banner du har, hur har du gjort den?
    Underbart med litet - det är mysigt...
    -Lotta-

    SvaraRadera