tisdag 23 mars 2010

Vackra ting från butik Annalunda ting

Hej vänner. Nu är jag hemma igen, alltid lika underbart att träffa familjen, men även skönt att komma hem till sig och sitt. Min sambo hade saknat mig massor, och hemma väntade både blommor och mat, han är för underbar min lilla gubbe.

Har äntligen fått hem mitt paket från Annie, på Annalunda ting. Hur mycket fint som helst säljer hon i sin nätbutik, jag fick hålla fingrarna i styr när jag beställde. Allt var så vackert packat också, och nu går jag runt hemma och letar fina platser till allt. Jag rekomenderar varmt den här butiken.

Såhär såg allt ut när jag fick det, innan jag packade upp allt.



Och här är vad som gömde sig i de vackra paketen. Massa spetsar, te, dekorationshjärtan, tvålar, ljusklämmor, vackra kort och bilder, lavendel i strut och kakformar.













Idag har jag pysslat och städat i köket. Blev jätte nöjd med att ha min stora bricka med allt fint på. Nu känns det mer stilrent med allt på ett ställe, och eftersom jag älskar stora och rejäla saker, så passar brickan bra där. Lite av mitt pyssel från Annie har fått ta plats här också, och den lilla hjärtformade zinklådan som är från butik Inredet i Valdemarsvik, är ju så söt. Där i har har jag placerat tvålarna från Annie.









Nu väntar jag hem vårgardiner, stolsöverdrag, sängkläder, krukor och lite annat smått och gott. Våren och sommaren har väl aldrig varit så efterlängtad som det här året, eller hur. Detta blev ett väldans långt inlägg, men hade sån lust att visa er.

Njut av dagen.

Kram Camilla.

9 kommentarer:

  1. hei Camilla,
    å så vakkert dette var pakket inn,å nydelige ting du har kjøpt,flott stæsjet hos deg nå.ja det er så deilig med våren nå.
    ha en fin dag
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem vännen!Vad härligt att komma hem och få middag och blommor av Älsklingen.Vad fina paket du ha fått från Annie.Helt underbara saker.Vad härligt du har pysslat i ditt kök.Blev super fint och charmigt.Gillar din stora vita bricka .Var hittar man dom?Har samma lilla hylla som du och den bara jag älskar.Här har det regnat hela dagen så nu är våren på g.Väntar oxå på vårgardiner sängkläder .Alltid lika skoj att få paket.Ha en härlig onsdag vännen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Ja visst blir man lycklig av vackra förpackningar, påsar, inslagnigar o paket ibland betyder det mer än innehållet :-)
    Vackra bilder du visar på brickan i köket sånt blir man också glad av .

    Ha en bra dag.

    kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder. Jag har också beställt lite saker på nätet. Jag har beställt lite olika fina stämplar på Panduro som jag väntar med spänning på. Man blir som ett barn på julafton när paketet kommer.
    Din låda är så himla fin nu med alla vakra saker.
    //Camilla

    SvaraRadera
  5. Hej vännen.

    Å så mycket fint du beställt, kul:)Roligt att pyssla i hemmet.

    Längtar oxå efter våren. Ser så mycket framemot att få pyssla på balkongen, har så många idéer:)

    Ha en underbar dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  6. Hej Camilla!

    Sp mycket otroligt fina saker du har köpt, jag tyckte särskilt om dom fina gamla korten.

    Ha en bra dag!

    Åsa

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Oj så mycket fint.
    Kram
    hanna

    SvaraRadera
  8. Hej igen vännen.

    Ser att du gjort en ny header, riktigt fin:) sugen på att hjälpa mig, du vet var jag finns.

    Trevlig kväll.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  9. Hej Camilla!

    Så roligt att du tyckte om dina Annalunda Ting :)
    Underbart vackra bilder du är duktig med kameran! Din blogg är jättefin! Jag länkar till detta inlägg från butiken och hoppas att det är ok.
    Kram Annie

    SvaraRadera