måndag 8 februari 2010

Min lilla trumpet!

De här sötnosarna fick jag av mamma i helgen. Tycker de är så otroligt söta.

Här ser ni vilka miniatyrer det egentligen är. Men de är dekorativa och det räcker för mig. Någon som vet var jag kan hitta större?

Om några veckor får jag hem en sak som jag längtar massor efter. Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren? Anar ni vad det är jag väntar hem i brevlådan?

Nu kommer jag ha lite mer tid framöver till bloggandet, hoppas ni tittar in. Och tack för alla fina kommentarer om dopet. Det var en helt underbar dag. Den vackraste dagen jag varit med om. Släkten kom långväga ifrån, och vi var så många som samlades för att fira vår lilla guldklimp. Dopceremonin i kyrkan inleddes med "Vargasången" från Ronja Rövardotter, och avslutades med " Mio min Mio". Det var helt magiskt. Att sjunga i kyrkan gick också jätte bra, (lägger kanske upp en liten film så småningom) och min lilla systerdotter var helt ljuvlig hela dagen, som vanligt. Ibland känns det som mitt hjärta ska hoppa ur kroppen av kärlek till det lilla grynet.
Ha en strålanda dag mina vänner.

Kramar Camilla ♥.

7 kommentarer:

  1. Kan det vara en fin tickande sak kanske *L*?

    Va gulliga instrumenten var.. så jättesmå.

    Jag har fyndat i helgen Har äntligen hittat min kökssoffa som jag letat efter länge nu. Ska bara klä om dynan i nåt fint tyg. Hittade den på Östregårds loppis/antikt i Moheda som jag brukar kika till lite då och då. Har nämnt dom lite längre ner. Nu hade dom sänkt priset på denna så då slog jag till. Ska ta lite kort och lägga ut med.

    Ha en jättebra dag och kram på dig
    // Cattis

    SvaraRadera
  2. Öööö.., kan det vara en klockan hon väntar på kanske???
    Spännande, är det en väggklocka eller.., ja, jag får väl försöka ha tålamod för jag tror nog vi får se den snart.. hihi!!!

    Håller ni alla tidsplaner inför bröllopet, flyter det på som det skall än så länge?
    Pirrar det till i magen lite när du tänker på den dagen..., huuu, det gör det bannimej i min mage!
    Tänk Camilla, nu är det inte länge kvar tills du blir FRU.., tjoho:))))

    Hoppas du har det bra Camilla och vad jag förstod så skall vi få äran att se dig lite mer här inne..., härligt!!
    Hoppas du får en fortsatt skön måndag.
    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Ett ur är det, men ett hutudant?

    Själv köpte jag ett fickur som jag anväder varje dag.

    Ooh, vad fint du beskrev dopet! Skönk helt in i tankarna och kunde uppleva den fina atmosfären...!!!

    Kramis Pia

    SvaraRadera
  4. hei.
    så koselig at du hadde det så fint i dåpen,syntes å ane den magise stemningen.
    å hadde vært koselig å se å høre deg synge.
    kommer link snart,
    må jo ære klokke du venter på.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Så fina bilder!!
    Låter som ett lyckat dop, visst är de härliga de små;o) Kul att det gick så bra!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Så vackra bilder!!! Jag riktigt njuter!
    Hmmm...spännande...klocka kanske! Urtavlor!!!
    Ha en bra dag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Hej Camilla.

    Dom där är ju så fina, har en jag med:).

    Spännande, gissar på att det är en klocka du väntar på:). Ser framemot att få se den.

    Ha en underbar dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera