onsdag 27 januari 2010

Blommor och inredning går hand i hand

Hej på Er. Mitten på veckan igen, och snart helg. Idag har jag suttit och pysslat med en del saker till bröllopet. Åhh det är så kul. Jag som älskar att pyssla kan verkligen få ut lite av alla mina idéer jag har i skallen nu, och det är skönt. Igår fick jag underbara blommor av min prins när han kom hem från jobbet. En bukett med vita tulpaner, och en med orangea liljor, blev så glad.



Jag behövde ett par små gröna växter till köket också, blev två små sötnosar som liknar plättar i luften lite, 30 pix gav jag för dom, så inga dyrgripar, men fina i alla fall. Jag börjar bli sugen på att måla igen. Har diverse tallrikshyllor och skåp osv i boden som kanske borde tas upp?



Ligger tydligen en dag i förväg här ser jag, men tanke på min lilla kubkalender, men det kanske är bra, då ligger jag steget före hela tiden:).

Ha en fin eftermiddag nu alla.

Kram Camilla ♥.

15 kommentarer:

  1. Åh vad härligt... det stundar bröllop! Vad pirrigt och underbart :) Vilken prins du har... som kommer med så vackra blommor!

    Det ska bli så roligt att få följa er i planeringen inför den stora dagen!

    Många kramar från Jenny

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt ....det låter med bröllop.Vad mycket fint du visar.Vilken prins du har som kommer hem med blommor till sin prinsessa .Men det är kärlek på hög nivå tycker jag-Älskar att ge min Älskling något bara för att han är han.Gulliga blommor du köpte själv.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla! Så vackert ...bröllop...*suck*
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  4. Hei!
    Så nydelig du har det! Heldig du som har fått blomster fra din kjære.
    De grønne plantene du har kjøpt til kjøkkenet kaller vi "Husfred" på norsk.
    Lykke til med bryllupspussel! Når skal bryllupet stå?

    SvaraRadera
  5. deilig å få blomster av mannen.
    såå nydelige bilder fra deg.
    såå koselig med bryllup,
    ha en god kveld Camilla.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  6. Sicken blivande man du har *ler*. Fast jag ska inte klaga, det kommer hem en och annan blomma här med.

    Den lilla almanackan som låg en dag före *hihi* var har du hittat den? Den var supergullig!

    SvaraRadera
  7. Förstår att det bubblar av lycka inför bröllopet!
    Vad gullig han är din prins som köper så vackra blommor!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Hej Camilla.

    Vad mysigt att få blommor av din prins:). Härligt med bröllopet.

    Ha en trevlig dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  9. Vad gullig din prins är, som kom hem med så mycket fina blommor till dig! :)
    Vad spännande med bröllop! Ska bli roligt att höra mer om det sen! För ett år sen var det vi som planerade bröllop, åh så spännande det var och mycket att tänka på...
    Ha en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  10. Hej Gumman

    länge sen jag var in, har haft lite bloggpaus el torka el jag vet inte vad:( fast här sprudlar d av energi, kreativitet:) Du är så duktig:)
    Och självklart ska du ha blommor av prinsen.


    Ha en underbar helg

    Kram Sari

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  11. Absolut att blommor är inredning! Ha en trevlig helg!/Camilla

    SvaraRadera
  12. Så fint du har det.
    Ha en fortsatt bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Så fint du har dekorerat...
    Tänk vad mysigt med alla bröllopsplaner!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  14. hei Camilla.
    Nå har jeg startet blogge i gjenn.
    og jeg har startet med å legge ut
    link til "DAGENS BLOGGER", som går ut på at jeg finner blogger som jeg syns er fine og bra.
    og jeg blogger om masse annet oxo, skal legge ut noe interiør bilder oxo.
    Håper at du kommer innom min blogg og legger igjenn ett spor så mine bloggleser ser din blogg oxo.
    Din blogg er fortatt kjempefin, så du blir en av mine "DAGENS BLOGGER" helt klart, for denne liker jeg svært godt.og vil at mange kan få mulighet til å se den-

    klem Laila

    SvaraRadera
  15. Hei igjenn, kan du legge meg til som blogg venn, for jeg vet ikke hvordan jeg får det til.

    klem Laila :-)

    SvaraRadera