torsdag 10 december 2009

Vita hjärtan.

Hej hej. Idag är det fullt ös här i Oslo då Barack Obama är på besök. Tio minuter undan vår lägenhet är det helt kaos med folk. Jag har följt allt på tv idag, törs inte vara ute, det är för mycket liv. Det är ju ganska spännande faktiskt. Amerikas president är ju en ganska "STOR" person.

Har pysslat lite idag också förstås. Mina gröna växter är kastade, och det ser lite tomt ut utan på bordet, men nu får det vara så ett tag framöver, det är mysigt i all fall.

Har målat mina hjärtan från Panduro vita idag, så de ska vara i granen sedan.


En liten ljushållare har fått plats på min stora fågelbur.

Har pyntat amaryllisen med vitt pärlband.

Vad har ni för er i stugorna idag? Julpyntar och myser kan jag tänka mig. Här i huset klär vi granen i morgon. Längtar.

Kramar Camilla.

1 kommentar:

  1. hej älskling! Va fint du har det. Jag saknar dej, men snart ses vi=)Jag vill ha en önskelista av er! Puss 0 kram Lillasyster

    SvaraRadera