söndag 13 december 2009

Glad Lucia!

Glad Lucia vill jag önska alla, dock lite sent på kvällen men bättre sent än aldrig. Idag har jag haft ett litet missöde. Jag skar av mig fingertoppen på min vänstra hand. Detta skedde på rakhyveln, som jag köpt ny och skulle ta upp ur den nya förpackningen. Halvt avsvimmad ropade jag på min sambo som fick hjälpa mig till sängen. Det var ingen rolig syn detta må ni tro. Men det slutade bra i alla fall, lite svårt att skriva på datorn, men det går *fniss*. Trots detta lilla missöde så har vi haft en bra kväll. Vi har varit på middag hos mina svärföräldrar, för i morgon fyller min svärmor, och min älskade blivande man år. Har pysslat och styrt nu på kvällskvisten så han får en fin och minnesvärd dag i morgon.

Ni har väl ätit massa lussebullar och annat smaskigt idag på Lucia? Det har vi gjort.

Sov gott och dröm sött. Kramar Camilla.

2 kommentarer:

  1. Ojoj usch va ont tur att det gick bra kunde ju gott hur illa som helst.Vad mysigt med födelsdag idag.Hälsa och gratta hoppas att han får en fin dag att minnas i sitt hjärta.Men det fixar ju DU!!!!! Ha en bra måndag kramizar Rita.

    SvaraRadera
  2. Det må du tro!!!
    Kram och en trevlig vecka!

    SvaraRadera