söndag 8 november 2009

Mysig Söndagsshopping

Söndagkväll och lugnet lägger sig lite hemma. Idag har vi fartat runt mest hela dagen. Har hyrt en bil och åkt runt i staden. Eftersom vi inte har bil, så blir det så sällan. Men idag har vi haft det jätte mysigt och åkt runt bland alla mysiga Söndagsöppna butiker. Blev bland annat ett besök till Plantagen, där jag inhandlade ett par "Plättar i luften" samt en butik som heter Shabby. Där fyndande jag lite småting och drack glögg, hur mysigt som helst, visar bilder i morgon på fynden. När vi kom hem gick vi på loppis, dock lite för dyrt så det blidde inget där idag. Efter det avnjöt vi Farsdagsmiddag hos svärföräldrarna.

Grattis också älskade lilla Pappsen, min bästa vän i vått och torrt. Idag är det Din dag.

Nu blir det att mysa med tända ljus och bara slappa resten av kvällen.
Ha en mysig kväll. Kram Camilla

5 kommentarer:

  1. Hei.. så roligt med en shoppings tur,och med bil kommer man seg fort fra a til b.
    Den posen va ju jättefin,en snygg detalj i hemmet.haen fin mandag.
    kram bella

    SvaraRadera
  2. Vad mysig dag ni har haft.Låter härligt.Jag älskar plättar i luften.Hur söta som helst.Vad mysigt att vara bortbjuden på middag.Ha en skön kväll och en bra start på den nya veckan kramiz ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. He Camilla!
    Tack för din rara kommentar! Det är ju det man önskar med sitt bloggande att kunna inspirera andra! Har du sett filmreportaget hemma från mig, du klickar på en bild i högerkanten där set står, se filmreportage hemma hos mig. Där förklarar jag lite om bloggandet!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig dag ni haft och vilken mysig blogg.
    Jag lägger till dig i min blogglista så att jag hittar tillbaka.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  5. Tack för titten o din kommentar hos mig!
    Så fint du har det!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera