onsdag 4 november 2009

Julen smyger sig på hemma!

Hej på Er. Hoppas alla där ute har det bra, och njuter av den här underbart mysiga årstiden. Idag kom första snön i Oslo. Åh vad jag njuter. Julen är det bästa som finns enligt mig och nu börjar den på riktigt. Detta ville jag idag förverkliga lite med att göra klart det sista med mitt lilla projekt jag haft denna vecka, som jag skrivit lite om. Har även fyllt på vedkorgen, så vi klarar oss ett tag framöver nu. Hur underbart är det inte, att sitta en kväll med massa tända ljus, glögg och pepparkakor framför en bra film, och ha en brinnande brasa framför sig.

Såhär såg min smideställning ut när jag köpte den. Då hade vi en helt annat stil hemma och jag hade ingen aning om vad jag skulle ha ställningen till, men var bara tvungen att köpa den.

Har målat den många gånger om, i vitt såklart.

Idag blev det klart, och Resultet blev såhär. Granris, murgröna och en ljusslinga, mer behövs inte för att få en härlig stämning.






Välkommen underbara JUL.

Kram Camilla.

4 kommentarer:

  1. Åh va fint det blev älskling! Härligt med snö. Här har det snöat hela dagen, Zekes första=)Han tyckte det va jättegott att slicka på den!

    SvaraRadera
  2. Nämen vilken fantastisk idé! Blev super fint! Vad mysigt det lät med middag och IKEAs julmarknad... älskar julmarknader! Snart är det dags för min första för i år också... Här i Stockholm har det snöat och regnat om vartannat... nu regnar det bara tyvärr. Kallt och blött :)

    Kram från Jenny

    SvaraRadera
  3. Men så fint det blev:)Vilken undebar ljusslinga, vart har du fått tag på den?

    Gillar din blogg så nu hamnade den i länklistan om det är ok för dig.

    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera