torsdag 19 november 2009

Efterlängtad bänk!

Åhh! Jag är så glad och lycklig i hjärtat. I köket har vi en liten yta, som jag aldrig riktigt varit helt nöjd med. Hur jag än försökt och knåpat ihop det, har det aldrig kännts HELT bra. Men idag kära ni, idag hände DET. Jag var på loppis en snabbsväng när jag hade en liten stund över. Och där står denna underbara bänk och väntar på att få komma hem till mig och R. Det är en ny bänk, men gjord i gammal shabby chic stil. Så hem bar jag denna och nu står den som en smäck i köket. Dels är den vacker att vila ögonen på, men är också en yta att dekorera om och om igen, och det passar mig ganska bra *fniss*.








Ibland blir jag bara så glad när allt går min väg! Amaryllisarna jag fick igår, har jag planterat i min stora vita kruka, kul med så många i en och samma.

Stor Kram Camilla.

5 kommentarer:

  1. Vad fint det blev ja helt underbart.Visst är det härligt när man hittar saker som man vill ha .....Ha en skön kväll kramizar~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen.
    Vilken superfin bänk:) å du har pyntat den jättefint.
    Fina kransar nedan, hur har du gjort dom?

    Ha en toppenkväll.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. den benken var jo nydelig,koselig å finne sånne ting,klem fra sylvia

    SvaraRadera
  4. Du store tid!!!!
    Vilka kranssar! Hur bär du dej åt, vad har du som stomme?!? Och bänken då!!!!! Den är så sablars fin, att, att... åhhh!

    Du har det sååå mysigt och hemtrevligt!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen

    Vilka jättefina kransar du gör:)
    Och bänken:) jättefin, såg att du hade hyacinter måste fixa det jag oxå



    Ha d gott
    Kram Sari

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera